Witam Cię serdecznie!

Nazywam się Monika Dłużewska.
Zapraszam Cię do skorzystania z usług i produktów dostępnych za pośrednictwem mojego sklepu internetowego dostępnego pod adresem:
https://azymutzycia.pl/sklep.

Szczegółowe informacje dotyczące procesu zakupów oraz zasad składania zamówień znajdziesz poniższych punktach Regulaminu Sklepu.

W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail: kontakt@azymutzycia.pl.

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów,
Azymut Życia Monika Dłużewska

Regulamin sklepu

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Produktów w Sklepie działającym na stronie:  https://azymutzycia.pl/ 

§1 Najważniejsze informacje

  1. Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć w następujący sposób:
    a) Kupujący – Użytkownikiem jest osoba dokonującą zakupu produktu, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dalej także jako Użytkownik lub Klient.
    b) Konsumentem jest osoba fizyczna, która dokonuje zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
    c) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    d) Sprzedawca – produkty są sprzedawane przez Azymut Życia Monika Dłużewska, os. Zwycięstwa 6/136, 61-644 Poznań, tel. 667806903, NIP: 5562697641, REGON: 528007364.
    e) Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego.
    f) Umowa – umowa sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Sklepem, a Kupującym zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
    g) Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktu/Usług.
    h) Produkt – Produkty Cyfrowe i Usługi oferowane przez Sprzedawcę.
    i) Produkt Cyfrowy – treść cyfrowa, którą Użytkownik otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego; format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. materiały w formie pdf, nagrania audio lub video).
    j) Usługa – usługi świadczone przez Sprzedawcę, które mogą być przedmiotem zamówienia takie jak np. sesja ustawieniowa, wgląd ustawieniowy, warsztat grupowy ustawień.
    k) Warsztat – Usługa dotycząca grupowego warsztatu ustawień systemowych.
    l) Kurs – odpłatna Usługa online’owa polegająca na udzieleniu Użytkownikowi czasowego – zgodnie z informacjami wskazanymi na Stronie – dostępu do wybranych materiałów, zestawu materiałów, modułów, kursów lub szkoleń oraz innych treści, zgodnie z opisem danego Kursu na Stronie.
    ł) Sklep – Sklep internetowy prowadzony pod adresem: https://azymutzycia.pl/ umożliwiający sprzedaż Produktów w nim prezentowanych.
    m) Strona – strona internetowa pod adresem: https://azymutzycia.pl/, której właścicielem jest Sprzedająca.
  2. Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą e-mailowo pisząc na adres e-mail: kontakt@azymutzycia.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie: https://azymutzycia.pl/kontakt/. Środki te gwarantują zachowanie pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Klienta ze Sprzedawcą.
  3. Za pośrednictwem Strony, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów Cyfrowych oraz świadczy usługę na rzecz Kupującego drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą umowy o dostarczenie Produktów dostępnych na stronie Sklepu.
  4. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu oraz Produktów. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach.
  5. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
  6. W celu usunięcia konta Klienta należy za skontaktować się mailowo wg danych wskazanych w ust. 2 par. 1. i poinformować Sklep o woli jego usunięcia. 
  7. Warunki realizacji umowy określa Regulamin oraz szczegółowy opis wskazany przy opisie produktu.
  8. Umowa na produkt zostaje zawarta z chwilą dokonania skutecznej wpłaty przez Użytkownika (o ile z opisu produktu lub indywidualnych ustaleń nie wynika inaczej). 
  9. Ceny są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.

§2 Zasady zakupu Produktu

  1. Zamówienia produktów mogą być dokonywane przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Płatność może być dokonana za pomocą usług płatniczych dostawców zewnętrznych.
    1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A i Stripe.
    2. Dostępne formy płatności kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
  3. Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
  4. W tym celu należy:
    – wybrać produkt, który chce się kupić spośród opcji dostępnych na stronie poprzez kliknięcie „dodaj do koszyka”;
    – następnie należy przejść dalej przez proces zakupowy zgodnie z instrukcjami;
    – uzupełnić formularz zamówienia;
    – potwierdzić chęć dokonania płatności za produkt i dokonać płatności wybierając odpowiedniego operatora płatności;
    – po zatwierdzeniu płatności Kupujący zostanie przeniesiony na stronę operatora płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybrane Produkty;
    – do czasu opłacenia zamówienia Użytkownik nie otrzyma produktu;
    – po dokonaniu płatności Sprzedawca prześle Użytkownikowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu
    uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  6. W przypadku problemów z płatnościami za pomocą operatora płatności, należy skontaktować się ze Sklepem poprzez adres mailowy wskazany w ust. 2 par. 1.
  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
  8. Wraz z zakupionym produktem zostaje założone konto Klienta, którego unikalność jest definiowana przez podane imię, nazwisko i adres mailowy.

§3 Termin realizacji Umowy

  1. Szczegółowe warunki dot. realizacji umowy opisane są w opisie Produktu oraz w niniejszym Regulaminie.
  2. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a opisem Produktu, w szczególności w zakresie terminu realizacji, wiążący jest opis Produktu.

§4 Dostarczenie Produktów Cyfrowych

  1. W przypadku zakupu produktu uwzględniającego produkt cyfrowy, dostęp do produktu zostanie udzielony Użytkownikowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin, poprzez przesłanie z linkiem do pobrania produktu/poprzez udzielenie dostępu on-line.
  2. W przypadku produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty, w ramach których treści/materiały z uwagi na specyfikę produktu będą udostępniane systematycznie – produkt ten zostanie udostępniony Użytkownikowi zgodnie z przewidzianym harmonogramem.
  3. W przypadku zakupu produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku, Użytkownikowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsca niezwłocznie po zakupie lub w terminie wynikającym ze specyfiki i opisu produktu (np. przed rozpoczęciem kursu).
  4. W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Produktu. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczalności Produktu Cyfrowego.

§5 Webinary (na żywo) oraz nagrania z webinaru

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do webinaru, Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi udział w webinarze.
  2. Użytkownik otrzyma link do platformy, na której będzie odbywał się webinar w terminie wynikającym ze specyfiki i opisu Produktu (nie później niż przed rozpoczęciem webinaru).
  3. W przypadku zakupu produktu uwzględniającego dostęp do nagrania z webinaru Użytkownik otrzyma dostęp do nagrania niezwłocznie po zakończeniu webinaru – jednak nie później niż w terminie 3 dni od zakończenia.
  4. W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy (m.in. siła wyższa, problemy techniczne związane z Internetem), niemożliwe będzie przeprowadzenie webinaru w ustalonym terminie, nagranie z webinaru zostanie udostępnione niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty przeprowadzenia webinaru.
  5. Dostęp do nagrań z webinaru jest udzielany na okres 30 dni licząc od dnia zakupu dostępu do produktu (o ile z opisu produktu nie wynika inaczej).

§6 Sesje

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego sesje, sesje zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Użytkownika terminu ze Sprzedawcą lub zgodnie z harmonogramem.
  2. Konsultacje online odbywają się za pomocą Skype (link do spotkania Użytkownik otrzyma od Sprzedawcy w dniu sesji), Zoom lub Messengera.
  3. Szczegółowe informacje na temat regulaminu sesji znajdują się tutaj: https://azymutzycia.pl/regulamin-warsztatow-i-sesji/.

§7 Warsztaty

  1. Zakup Produktu – Usługi dotyczącego udziału w warsztatach następuje poprzez wybranie odpowiedniego terminu oraz typu uczestnictwa (ustawienie własne lub reprezentant) oraz zapłacenie za udział zgodnie z wytycznymi w §2 (Zasady zakupu Produktu), przez co Kupujący rezerwuje miejsce w wybranym warsztacie.
  2. Warsztaty odbywają się stacjonarnie w miejscu opisanym na stronie Produktu.
  3. Szczegółowe informacje na temat regulaminu warsztatów znajdują się tutaj: https://azymutzycia.pl/regulamin-warsztatow-i-sesji/.

§8 Najważniejsze informacje dot. nieodpłatnych Produktów/Usług:

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkownika nieodpłatną usługę wysyłki newslettera.
  2. Sprzedawca świadczy nieodpłatną usługę Newsletter. Może z niej skorzystać każdy Użytkownik, który poprzez udostępniony przez Sprzedawcę formularz wprowadzi swój adres poczty elektronicznej. Umowa na świadczenie usług zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zapisania się na listę Newsletter. Z usługi subskrypcji Newslettera można zrezygnować w każdej chwili klikając w link do tego przeznaczony lub kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą.
  3. Więcej informacji nt. zasad związanych z newsletterem znajdziesz tutaj: https://azymutzycia.pl/regulamin-newslettera/

§9 Odstąpienie od umowy

  1. Niniejszy rozdział reguluje kwestie odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.

  2. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku umowy:
    – o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    – o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody.

  3. W przypadku gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (§9 ust. 2), Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy/dostarczenia produktu.

  4. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym wysyłając e-mail na adres mailowy wskazany w ust. 2 par. 1.

  5. W przypadku gdy Klient odstąpi od Umowy po upływie terminu wskazanego w ust. 3 niniejszego paragrafu uiszczona opłata za Warsztat pozostaje bezzwrotna.

  6. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy w terminie krótszym niż 5 dni roboczych przed dniem danego Warsztatu, tj. po przystąpieniu przez Sprzedawcę do wykonywania umowy poprzez rozpoczęcie organizowania Warsztatu, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Z uwagi na specyfikę Warsztatu, Sprzedawca szacuje, że koszt spełnienia świadczenia w okresie pomiędzy 5-tym dniem roboczym przed dniem Warsztatu a dniem rozpoczęcia Warsztatu wynosić będzie 100% ceny Warsztatu.

§10 Zasady wnoszenia reklamacji

  1. Sprzedawca dba o to by dostarczać wysokiej jakości produkty.

  2. Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów, w tym treści/usług cyfrowych. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.

  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w par. 1 ust. 2.

  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

  5. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów oraz przedsiębiorców działających na prawach konsumenta)  rozpatruje reklamacje. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail Użytkownika lub w inny sposób wskazany przez Użytkownika.

  6. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

  7. Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.

  8. Jeżeli Użytkownik nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Użytkownik informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Użytkownik może odstąpić od umowy. 

  9. Reklamacja nie jest tożsama z rezygnacją z udziału z warsztatów lub sesji. Informacje nt. rezygnacji z warsztatów lub sesji znajdziesz tutaj: https://azymutzycia.pl/regulamin-warsztatow-i-sesji/.

§11 Warunki techniczne

  1. W celu złożenia zamówienia oraz w celu korzystania z produktów świadczonych drogą elektroniczną, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej. 

  2. Aby dokonać zakupu/uzyskać dostęp do zakupionych produktów konieczne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu. 

  3. Z uwagi na to, że zakupione produkty mogą być w formacie PDF*, Użytkownik musi posiadać program, które obsługuje wymieniony plik/format. Nagrania video będą udostępniane za pośrednictwem serwisów Vimeo/Youtube.

  4. W przypadku zakupu konsultacji on-line, konieczne może być posiadanie dostępu do programu umożliwiającego przeprowadzenie takiej konsultacji (np. Zoom/ Skype/Messenger).

  5. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownik powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Użytkownika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

  6. W przypadku gdy opis produktu przewiduje dostęp do grupy na Facebooku lub dostęp do innej platformy, konieczne może być posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta na ww. platformie/platformach.

  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy techniczne po stronie Kupującego lub osób trzecich.

§12 Prawa autorskie

  1. Sprzedawca informuje, że treści dostępne na stronach Sklepu oraz treści cyfrowe sprzedawane za pośrednictwem Sklepu mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy bądź innemu podmiotowi, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję.

  2. Sprzedawca poucza Użytkownika, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Użytkownika bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści 
    w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

  3. Sprzedawca udziela Użytkownikowi licencji niewyłącznej i nieprzenoszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Użytkownik w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji: 

    – W zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową.
    – Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. 
    – Zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym.

  4. Licencja, o której mowa w ust. 3 jest ważna przez czas trwania dostępu do Produktu. Okres dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w opisie danego Produktu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w cenie uiszczanej przez Użytkownika. 

  5. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego części: 

    – udostępnianie i prezentowanie Produktu osobom trzecim, 
    – kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek. 

  6. Użytkownik zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkt (w szczególności Produkt Cyfrowy) nie został ujawniony osobom niepowołanym/trzecim.

§13 Wizerunek

  1. Użytkownik jest świadomy tego, że wizerunek Użytkownika udostępniany przez niego w ramach współpracy ze Sprzedawcą, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy.

  2. Użytkownik – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) lub poprzez udostępnienie swojego wizerunku Sprzedawcy w inny sposób, wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Użytkownika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów wskazanych w ust. 1.

  3. Przetwarzanie wizerunku Użytkownika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody.

  4. Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.

  5. Użytkownik nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób. 

     

§14 Opinie Użytkowników

  1. Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.

  2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Użytkowników korzystających dotychczas z Produktów Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Użytkowników dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Użytkownikiem.

  3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.

  4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Użytkowników.

  5. Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§15 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Użytkownika Umowy.

  2. Sprzedawca może usunąć konto Kupującego lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku istotnego naruszenia przez Kupującego niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku gdy:
    a) Kupujący podczas rejestracji lub składania Zamówienia podał umyślnie dane niezgodne z prawdą bądź naruszające prawa osób trzecich,
    b) Korzysta ze Strony w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnie przyjętymi zasadami korzystania z Sieci,
    c) Korzysta ze Strony w sposób rażąco uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla Sprzedawcy,
    d) Bezprawnie udostępniania Produkty osobom trzecim.

  3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych i plików cookies znajdują się w polityce prywatności na stronie: https://azymutzycia.pl/polityka-prywatnosci/.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego.

  5. W sprawie zapytań do regulaminu proszę o kontakt mailowy na adres: kontakt@azymutzycia.pl.

Shopping Cart
Scroll to Top